НОВИНИ УСПІШНОЇ ХАРКІВЩИНИ

Регулярні прийоми громадян – це джерело інформації, що дає можливість об'єктивно оцінювати стан справ у регіоні

Таку думку висловив голова фракції «Блок Кернеса – Успішний Харків» в обласній раді Кирило Кернес.

Він розповів, що під час чергового прийому за допомогою зверталися переважно люди пенсійного віку, які потребували матеріальної допомоги чи отримання певних соціальних гарантій.

«Вразила жінка, яка прийшла до мене у розпачі, бо самотужки не в стані з мізерною пенсією сплачувати комунальні послуги, борги накопичилися з минулого опалювального сезону. Звісно, тут йдеться про реструктуризацію боргу. Наразі вдалося залагодити питання призначення жінці субсидії. Надзвичайно складні обставини змусили звернутися за допомогою ще одну родину. Спершу коронавірус, потім смерть близького родича. І відбувалося все це для них на тлі двомісячної заборгованості із зарплати голові сім’ї. Довелося втрутитися і відразу з'ясувати ситуацію із недобросовісним роботодавцем. Як результат, заборгованість ліквідована», - розповів депутат.

Він також звернув увагу на те, що люди зверталися до нього із питаннями благоустрою територій

«Це означає, що вони готові бути не лише споживачами послуг, але й тими, хто створюватиме кращі умови, поліпшуватиме наш край. Взагалі для мене дуже важливий зворотній зв'язок із населенням. Після прийомів відчуваю, що своїм депутатським мандатом відкриваю людям ті двері, які досі були для них зачинені. І, власне, роблю те, заради чого мене обрали - підтримую своїх виборців у скруті, допомагаю їм та пропоную комплексні рішення», - підкреслив Кирило Кернес.