«Це соціальні маршрути, місто не шукає бізнесу в цьому питанні. Не виключено, що працюватимемо в збиток, але ми робимо це для людей. Зокрема, йдеться про маршрут №89, що курсує від проспекту Гагаріна до парку ім. Горького через вул. Пушкінську. Також це Лідне, Пилипівка, Велика Данилівка. Маршрути, на яких немає іншої альтернативи, а попит є», - розповів Євген Водовозов.
Всього заплановано закупити 150 одиниць транспорту. У всіх автобусах встановлять валідатори для оплати проїзду за допомогою єдиного проїзного квитка.
Говорячи про виготовлення автобусів з низькою підлогою в Харкові, заступник міського голови зазначив, що виробництво планується організувати на базі «Екополіса «ХТЗ».
«У меморандумі, який підписав з турецькою стороною секретар міської ради Ігор Терехов однією з обов'язкових умов було залучення нашої робочої сили в збірці таких автобусів в обмін на те, що ми відкриваємо їм ринок. Це дасть місту нові робочі місця, податкові відрахування до бюджету. Але потрібно розуміти, що місто в цьому питанні бере участь опосередковано. Переговори про виготовлення транспорту ведуть інвестори, які планують втілювати цю ідею», - зазначив він.