Адміністрація Київського району Харківської міської ради продовжує активно працювати над розв’язанням нагальних питань мешканців. За перше півріччя 2025 року до адміністрації надійшло 1158 звернень громадян, кожне з них було розглянуте.
Депутат Харківської міської ради від «Успішного Харкова» та голова Адміністрації району Неллі Казанжиєва підкреслює: у фокусі щоденної роботи - відновлення пошкоджених осель, благоустрій, ремонт доріг і прибудинкових територій, а також питання соціального захисту. Саме тому вона постійно проводить виїзні зустрічі у мікрорайонах Київського району, аби почути людей та швидко реагувати на їхні потреби.
«Ці звернення - не просто сигнали про проблеми, а діалог, завдяки якому ми краще розуміємо, що сьогодні турбує харків’ян. Щоденна комунікація з людьми допомагає формувати порядок денний району. Наша спільна мета - відновлений, зручний і безпечний простір для життя», - зазначила Неллі Казанжиєва.
В адміністрації району також діє громадська приймальня Харківського міського голови Ігоря Терехова (тут за пів року опрацьовано 50 звернень). Це свідчить про високу громадську активність і довіру до міської влади.
Подати звернення можна у зручний спосіб:
Неллі Казанжиєва додала, що адміністрація Київського району й надалі робитиме все необхідне, аби кожне звернення було розглянуте вчасно, у межах чинного законодавства.
Депутат Харківської міської ради від «Успішного Харкова» та голова Адміністрації району Неллі Казанжиєва підкреслює: у фокусі щоденної роботи - відновлення пошкоджених осель, благоустрій, ремонт доріг і прибудинкових територій, а також питання соціального захисту. Саме тому вона постійно проводить виїзні зустрічі у мікрорайонах Київського району, аби почути людей та швидко реагувати на їхні потреби.
«Ці звернення - не просто сигнали про проблеми, а діалог, завдяки якому ми краще розуміємо, що сьогодні турбує харків’ян. Щоденна комунікація з людьми допомагає формувати порядок денний району. Наша спільна мета - відновлений, зручний і безпечний простір для життя», - зазначила Неллі Казанжиєва.
В адміністрації району також діє громадська приймальня Харківського міського голови Ігоря Терехова (тут за пів року опрацьовано 50 звернень). Це свідчить про високу громадську активність і довіру до міської влади.
Подати звернення можна у зручний спосіб:
- особисто або поштою за адресою районної адміністрації;
- електронною поштою: kyiv_adm@city.kharkiv.ua.
Неллі Казанжиєва додала, що адміністрація Київського району й надалі робитиме все необхідне, аби кожне звернення було розглянуте вчасно, у межах чинного законодавства.