Управління Харковом сьогодні - складний процес, який вимагає ретельного планування, координації та прийняття стратегічних рішень. У цьому важливому завданні міський голова відіграє ключову роль. Він несе відповідальність за керування містом та забезпечення його сталого розвитку. Щотижня ми розглядаємо, які завдання і можливості виникають перед Харківським міським головою та як він сприяє поліпшенню якості життя в місті. Крім того, наш новинний дайджест допоможе містянам зорієнтуватись у загальній роботі мера та його команди.
«Тепла» зустріч
У понеділок, 16 жовтня, Харківський міський голова Ігор Терехов зустрівся з головою правління НАК «Нафтогаз України» Олексієм Чернишовим, який перебував з робочим візитом у місті.
Керівник НАК повідомив, що регіони повністю забезпечені природним газом для проходження опалювального сезону. За його словами, у сховищах знаходиться близько 16 млрд куб. м блакитного палива.
Ігор Терехов подякував голові «Нафтогазу» за високу оцінку роботи комунальних підприємств. За його словами, Харків на 100% готовий до опалювального сезону.
Нові трамваї для Харкова
Місто Пльзень (Чехія) передало Харкову чотири трамвайні вагони. Про це 16 жовтня у своєму телеграм-каналі повідомив міський голова Ігор Терехов.
За його словами, у середу до Харкова прибуде наступна партія з п'яти одиниць. Салон кожного трамваю розрахований на 23 сидячі місця, а загальна місткість - 186 пасажирів.
Ці трамваї випустять на найбільш завантажені маршрути, що дозволить знизити інтервали руху електротранспорту.
«Усі отримані трамваї вийдуть на маршрути, як тільки адаптуємо їх під ширину нашої колії. Дякую народу Чехії за підтримку та допомогу Харкову!» - зазначив Ігор Терехов.
Про тепло у харківських будинках
У Харкові на 100% готові до початку опалювального сезону, але тепло дадуть, коли середньодобова температура буде нижче плюс 8 градусів упродовж трьох діб. Про це 17 жовтня в ефірі національного телемарафону повідомив Харківський міський голова Ігор Терехов.
«Ми серйозно готувалися, і було багато зроблено - перекладені тепломережі, відновлені пошкоджені ворогом котельні. На сьогодні системи теплопостачання заповнені теплоносієм. Також місто повністю забезпечене газом. Але поки що погода дозволяє нам заощадити ресурси, а харків'янам - кошти за оплату комунальних послуг», - зазначив мер.
Цього тижня Харківський міський голова Ігор Терехов дав велике інтерв'ю порталу «Новини. LIVE». Пропонуємо декілька важливих тем із бесіди.
Хто навчатиметься у метрошколі
У метрошколі можуть навчатися діти як із комунальних, так і з приватних навчальних закладів Харкова. За словами Ігоря Терехова, найбільше хочуть навчатися в метрошколі учні 1-3 класів. Усі витрати, пов'язані з навчанням у метро, зараз фінансуються коштом міського бюджету.
Мер зазначив, що Харків завжди був потужним освітнім центром, і міська влада робитиме все, щоб так було й надалі. А місто з вдячністю ставиться до вчителів, які, попри складні воєнні умови, продовжують навчати дітей.
«Сьогодні ми виплачуємо заробітну плату освітянам у повному обсязі. Крім того, ті, хто працює в метрошколі, отримують премії. І надалі, за нашими розрахунками, ми зможемо платити так же, як і в попередні роки», - зауважив Ігор Терехов.
Розвиток харківського бізнесу
Серед українських міст Харків посідає четверте місце за частотою реєстрації фізичних осіб - підприємців.
«У Харкові відкриваються нові підприємства малого та середнього бізнесу. Незважаючи на близькість до кордону з рф, ми - на четвертому місці в Україні з реєстрації ФОП, що дуже тішить», - зазначив Ігор Терехов.
Довідка. Станом на 1 жовтня кількість фізичних осіб - підприємців у Харкові становила 118,7 тис. осіб. Протягом січня-вересня понад 10,5 тис. ФОП виявили бажання розпочати власну справу та офіційно зареєстрували бізнес у Харкові. 727 фізичних осіб - підприємців (переважно з деокупованих територій) обрали Харків як нову локацію для своєї діяльності.
Переселенці в Харкові
Майже півмільйона внутрішньо переміщених осіб перебувають зараз у місті Харкові.
«Це мешканці Луганської, Донецької, Херсонської, Запорізької та інших областей, зокрема з деокупованих територій. Усі вони хочуть бути у Харкові, нікуди не хочуть їхати, і я пишаюся цим», - зазначив мер.
За його словами, чимало городян виїхало з міста після 24 лютого минулого року, проте значна частина їх вже повернулася.
«Переселенці та харків'яни - всі ми працюємо разом і допомагаємо один одному. І я дуже хочу, щоб такі стосунки збереглися в місті і після нашої перемоги», - зазначив Ігор Терехов.
Як в одному з районів Харкова облаштували комфортний побут для переселенців, читайте тут.
Інвестори VS Харків
Інвестори довіряють Харкову, і під час війни місто отримує кредити на закупівлю громадського транспорту та залучає кошти на відновлення критичної інфраструктури.
Мер розповів, що навіть у воєнних умовах Харків виконує свої зобов'язання перед інвесторами. Зокрема, він нагадав, що міська рада повністю погасила кредит на реконструкцію Центрального парку.
«Ми викупили всі борги за рахунок міського бюджету. Інвестори довіряють Харкову, тому під час війни ми отримуємо кредитні ресурси на закупівлю електробусів, рухомого складу метрополітену, трамваїв та тролейбусів, на транспортну інфраструктуру. Крім цього, залучаємо кошти на відновлення систем тепло- та енергопостачання. Ми так робимо виключно тоді, коли розуміємо, що це необхідно, і знаємо, як ці кредити віддаватимемо», - наголосив Ігор Терехов.
Якщо повернуть плату за проїзд
Питання, що турбує багатьох містян. Але тут є чітка відповідь: тарифи на послуги міського громадського транспорту після повернення плати за проїзд залишаться на довоєнному рівні.
«Попри велике навантаження на міський бюджет, наразі проїзд залишається безкоштовним. Коли такої можливості не буде, ми повернемося до довоєнних тарифів та дотуватимемо пасажирські перевезення. Але всі пільги для пенсіонерів, військових, дітей війни та інших категорій збережуться. Тобто для них проїзд залишиться безкоштовним», - наголосив Ігор Терехов.
Харків - єдине українське місто, в якому вже понад рік проїзд у громадському транспорті залишається безкоштовним.
«Тепла» зустріч
У понеділок, 16 жовтня, Харківський міський голова Ігор Терехов зустрівся з головою правління НАК «Нафтогаз України» Олексієм Чернишовим, який перебував з робочим візитом у місті.
Керівник НАК повідомив, що регіони повністю забезпечені природним газом для проходження опалювального сезону. За його словами, у сховищах знаходиться близько 16 млрд куб. м блакитного палива.
Ігор Терехов подякував голові «Нафтогазу» за високу оцінку роботи комунальних підприємств. За його словами, Харків на 100% готовий до опалювального сезону.
Нові трамваї для Харкова
Місто Пльзень (Чехія) передало Харкову чотири трамвайні вагони. Про це 16 жовтня у своєму телеграм-каналі повідомив міський голова Ігор Терехов.
За його словами, у середу до Харкова прибуде наступна партія з п'яти одиниць. Салон кожного трамваю розрахований на 23 сидячі місця, а загальна місткість - 186 пасажирів.
Ці трамваї випустять на найбільш завантажені маршрути, що дозволить знизити інтервали руху електротранспорту.
«Усі отримані трамваї вийдуть на маршрути, як тільки адаптуємо їх під ширину нашої колії. Дякую народу Чехії за підтримку та допомогу Харкову!» - зазначив Ігор Терехов.
Про тепло у харківських будинках
У Харкові на 100% готові до початку опалювального сезону, але тепло дадуть, коли середньодобова температура буде нижче плюс 8 градусів упродовж трьох діб. Про це 17 жовтня в ефірі національного телемарафону повідомив Харківський міський голова Ігор Терехов.
«Ми серйозно готувалися, і було багато зроблено - перекладені тепломережі, відновлені пошкоджені ворогом котельні. На сьогодні системи теплопостачання заповнені теплоносієм. Також місто повністю забезпечене газом. Але поки що погода дозволяє нам заощадити ресурси, а харків'янам - кошти за оплату комунальних послуг», - зазначив мер.
Цього тижня Харківський міський голова Ігор Терехов дав велике інтерв'ю порталу «Новини. LIVE». Пропонуємо декілька важливих тем із бесіди.
Хто навчатиметься у метрошколі
У метрошколі можуть навчатися діти як із комунальних, так і з приватних навчальних закладів Харкова. За словами Ігоря Терехова, найбільше хочуть навчатися в метрошколі учні 1-3 класів. Усі витрати, пов'язані з навчанням у метро, зараз фінансуються коштом міського бюджету.
Мер зазначив, що Харків завжди був потужним освітнім центром, і міська влада робитиме все, щоб так було й надалі. А місто з вдячністю ставиться до вчителів, які, попри складні воєнні умови, продовжують навчати дітей.
«Сьогодні ми виплачуємо заробітну плату освітянам у повному обсязі. Крім того, ті, хто працює в метрошколі, отримують премії. І надалі, за нашими розрахунками, ми зможемо платити так же, як і в попередні роки», - зауважив Ігор Терехов.
Розвиток харківського бізнесу
Серед українських міст Харків посідає четверте місце за частотою реєстрації фізичних осіб - підприємців.
«У Харкові відкриваються нові підприємства малого та середнього бізнесу. Незважаючи на близькість до кордону з рф, ми - на четвертому місці в Україні з реєстрації ФОП, що дуже тішить», - зазначив Ігор Терехов.
Довідка. Станом на 1 жовтня кількість фізичних осіб - підприємців у Харкові становила 118,7 тис. осіб. Протягом січня-вересня понад 10,5 тис. ФОП виявили бажання розпочати власну справу та офіційно зареєстрували бізнес у Харкові. 727 фізичних осіб - підприємців (переважно з деокупованих територій) обрали Харків як нову локацію для своєї діяльності.
Переселенці в Харкові
Майже півмільйона внутрішньо переміщених осіб перебувають зараз у місті Харкові.
«Це мешканці Луганської, Донецької, Херсонської, Запорізької та інших областей, зокрема з деокупованих територій. Усі вони хочуть бути у Харкові, нікуди не хочуть їхати, і я пишаюся цим», - зазначив мер.
За його словами, чимало городян виїхало з міста після 24 лютого минулого року, проте значна частина їх вже повернулася.
«Переселенці та харків'яни - всі ми працюємо разом і допомагаємо один одному. І я дуже хочу, щоб такі стосунки збереглися в місті і після нашої перемоги», - зазначив Ігор Терехов.
Як в одному з районів Харкова облаштували комфортний побут для переселенців, читайте тут.
Інвестори VS Харків
Інвестори довіряють Харкову, і під час війни місто отримує кредити на закупівлю громадського транспорту та залучає кошти на відновлення критичної інфраструктури.
Мер розповів, що навіть у воєнних умовах Харків виконує свої зобов'язання перед інвесторами. Зокрема, він нагадав, що міська рада повністю погасила кредит на реконструкцію Центрального парку.
«Ми викупили всі борги за рахунок міського бюджету. Інвестори довіряють Харкову, тому під час війни ми отримуємо кредитні ресурси на закупівлю електробусів, рухомого складу метрополітену, трамваїв та тролейбусів, на транспортну інфраструктуру. Крім цього, залучаємо кошти на відновлення систем тепло- та енергопостачання. Ми так робимо виключно тоді, коли розуміємо, що це необхідно, і знаємо, як ці кредити віддаватимемо», - наголосив Ігор Терехов.
Якщо повернуть плату за проїзд
Питання, що турбує багатьох містян. Але тут є чітка відповідь: тарифи на послуги міського громадського транспорту після повернення плати за проїзд залишаться на довоєнному рівні.
«Попри велике навантаження на міський бюджет, наразі проїзд залишається безкоштовним. Коли такої можливості не буде, ми повернемося до довоєнних тарифів та дотуватимемо пасажирські перевезення. Але всі пільги для пенсіонерів, військових, дітей війни та інших категорій збережуться. Тобто для них проїзд залишиться безкоштовним», - наголосив Ігор Терехов.
Харків - єдине українське місто, в якому вже понад рік проїзд у громадському транспорті залишається безкоштовним.