Як тільки вони завершаться, будуть оголошені тендерні торги на визначення генерального підрядника. У першому етапі відбору брали участь більше 10 претендентів - великі компанії з Іспанії, Франції, Ірану, Туреччини, Китаю та інших країн.
«Епідемія коронавірусу дещо уповільнила процес будівництва метрополітену, оскільки переговори з представництвами банків і міжнародних організацій довелося вести дистанційно», - зазначив Євген Водовозов.
Також Харків отримає нові вагони метро. Вони будуть повністю прохідними, тобто можна буде перейти з одного вагона в інший, не залишаючи їх межі. Вагони поставить найбільший в світі виробник залізничної техніки - китайська компанія CRRC.
Нагадаємо, проект «Продовження метрополітену в м Харкові» включає будівництво двох станцій - «Державінської» і «Одеської», Олексіївського електродепо і закупівлю рухомого складу. Проєкт реалізується за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.