83% мешканців України хотіли б відвідати Харків у туристичних цілях
У рамках дослідження мешканці та гості міста відповідали на питання про Харків. Частина питань стосувалася міських визначних пам'яток, інша - ставлення до міста в цілому. Опитані переважно давали позитивну оцінку.
Так, більше 80% харків'ян підтвердили, що рідне місто їм «дуже подобається» або «скоріше подобається». Такі ж відповіді були ще у 65% жителів України. Цікаво, що лише 1 харків'янин зі 100 сказав, що йому зовсім не подобається рідне місто.
"Для нехарків'ян Харків асоціюється, насамперед, з «Першою столицею», красивим містом з його парками. У самих харків'ян схожі асоціації з рідним містом - чисте, гарне, доглянуте", - зазначив один з організаторів дослідження Олександр Кизилов, директор Центру соціально-гуманітарних досліджень.
Дослідження продемонструвало дуже високий туристичний потенціал Харкова. 83% жителів інших міст України хотіли б тут побувати.
Найбільше туристи хочуть просто помилуватися історичними пам'ятками Харкова, погуляти містом, його парками і скверами.
Серед жителів України найбільший інтерес Харків викликає в Центрі і на Сході країни.
Характерно, що рівень симпатій до Харкова залежить від часу останнього відвідування міста - чим ближче до сьогоднішнього дня побували у нас гості, тим більше позитивних оцінок. Це означає, що Харків стає краще щодня.
Дані дослідження про імідж Харкова також підтверджують недавні соціологічні опитування Київського міжнародного інституту соціології та компанії "SOCIS", які показали високий рівень оцінки роботи керівника міста Ігоря Терехова.
Більш докладно з даними про всі недавні дослідження по місту Харкову можна ознайомитися на сайті Харківської соціологічної мережі http://soc.kh.ua/
Дослідження проведено об'єднанням «Харківська соціологічна мережа» спільно з компанією New Image Marketing Group.
Обсяг вибіркової сукупності становить 201 житель міста Харкова і 465 жителів інших областей України. Опитування проведене на підставі всеукраїнської онлайн-панелі опитувань за допомогою платформи Lemur. Збір даних проведено компанією New Image Marketing Group. Розробка інструментарію, обробка та аналіз даних виконані соціологами Каразінського університету.