НОВИНИ УСПІШНОЇ ХАРКІВЩИНИ

Кількість телефонних звернень до центрів адмінпослуг під час пандемії коронавірусу збільшилася у 2,5 рази

У 2020 році до харківського колл-центру з надання адмінсуслуг звернулися близько 300 тисяч заявників, розповіла на пресконференції голова Харківської міської організації партії «Блок Кернеса - Успішний Харків», заступниця голови партійної фракції в міській раді, директорка департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку міськради Вікторія Китайгородська.

За її словами, робота колл-центру, створеного у 2017 році, стала особливо актуальною в умовах пандемії коронавірусу. Кількість телефонних звернень у 2020 році порівняно з 2019-м збільшилася у 2,5 рази.

«У колл-центрах працюють досвідчені адміністратори, перед якими стоїть завдання давати інформацію максимально швидко й коротко, щоб обробити якомога більше звернень. Але при цьому адміністратор припиняє консультацію, тільки переконавшись, що доніс всю інформацію до заявника. Особлива увага приділяється літнім людям», - зазначила директорка департаменту.

Окрім того, отримати консультацію з приводу адміністративних послуг або самі послуги в Харкові можна онлайн - через сайт https://dozvil.kh.ua/.

За інформацією Вікторії Китайгородської, в електронному вигляді можна отримати 35 видів послуг, серед яких «E-малятко», послуги в сфері будівництва, нерухомості, оформлення різних довідок тощо.

Також у місті другий рік працюють мобільні адміністратори. Вони надають виїзні послуги людям, які не мають можливості в силу віку або стану здоров'я відвідати центри адмінпослуг самостійно.

«У нас працюють дві мобільні бригади - при Регіональному центрі і при центрі на Гімназійній набережній, 26. Адміністратор разом з охороною виїжджають до заявників додому або до лікувального закладу, залежно від заявки. Ця послуга абсолютно безкоштовна», - розповіла директорка департаменту.

Адміністратори мають при собі кейси з необхідною комп'ютерною технікою та терміналом для оплати адміністративного збору за допомогою банківської карти. Придбати кейси допомогли європейські партнери.

Виїзна послуга здійснюється раз на тиждень (щосереди) за попереднім замовленням у телефонному режимі або онлайн. Замовити її може як сам заявник, так і хтось із рідних, людина, на яку оформлена довіреність, соціальний працівник і т.д.

Вікторія Китайгородська пояснила, що зараз у цілях безпеки людей виїзні бригади тимчасово не обслуговують харків'ян. Їх робота відновиться, як тільки будуть зняті карантинні обмеження.