За його словами, протягом дня диспетчерська служба приймає від 1 до 7 тисяч заявок від містян. Зазвичай кількість звернень збільшується під час підключення теплопостачання.
Дмитро Кутоманов підкреслив, що служба працює цілодобово і повідомити можна не лише про комунальні проблеми, а також про розповсюдження наркотичних речовин та наркореклами. Дані про можливі правопорушення передаються до правоохоронних органів.
Щоб полегшити роботу диспетчерів і комунікацію з містянами, розроблено додаткові можливості для подання заявок. Про аварійні ситуації можна повідомити через сайт Харківської міської ради, а також сайт та Telegram-бот диспетчерської служби «15-62». Там же можна дізнатися про планові ремонтні роботи на міських комунальних мережах.
Керівник комісії Тетяна Цибульник, яка також очолює Адміністрацію Новобаварського району Харкова, наголосила, що функціонування служби «15-62» допомагає працівникам органів місцевого самоврядування оперативно та якісно виконувати роботу.
«Кожна заявка контролюється, зокрема, адміністраціями районів міста. Ми стежимо, щоб будь-які заявлені проблеми усувалися швидко та ефективно. Діяльність служби «15-62» - це велика допомога як у нашій роботі, так і для самих харків'ян, які можуть оперативно інформувати міські служби про проблему та так само оперативно отримати допомогу від міської влади», - наголосила депутат міської ради від «Блоку Кернеса – Успішний Харків».